Klient: BCF
Rok: 2015
Director: Jakub Bubeník
Ďalšia vizuálna topka! Ako dobre urobiť reklamu na tento typ firmy? Ťažko. Požiadavka od majiteľa znela takto: „Chcem, aby som sa po zhliadnutí reklamy posadil na zadok.“ Otázka od nás: „Akú máte predstavu?“ „ Žiadnu, na to si platím vás.“ Naša odpoveď: „ :), to áno, ale aspoň nám povedzte, či chcete propagovať značku, alebo na čo chcete reklamu zacieliť.“ Majiteľ: „Chcem, aby ľudia vedeli, čo robíme a že sme aktívni aj v charite.“
No tak presne toto sme počuť nechceli. Spojiť 2 veci dokopy, v 30-40 sekundovom spote, je náročné už samo o sebe, navyše ak aj firmu pozná málokto, ešte ťažie. Toto však bola prvá väčšia zákazka, kde sme už naozaj mohli aj zarobiť. Vymyslieť text a storyboard nám trvalo asi tak týždeň. Nakoniec to aj tak dopadlo inak, ako sme si predstavovali, ale klient bol spokojný a tak aj my, aj keď pri tomto spote nie až na 100%, lebo niektoré efektné fóry nám mohli vyjsť lepšie.